روابط با مشتری

واحد فروش گروه صنعتی برنز در راستای استراتژی های كلان سازمان و در جهت تحقق چشم انداز های تدوين شده اقدام به تعريف اهداف و تنظيم برنامه های كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت نموده است.
در حال حاضر با توجه به شاخصه های بارز كيفی و عملكردی گروه صنعتی برنز تمركز اصلی واحد فروش بر حفظ بازار های انحصاری خود با تكيه بر افزايش رضايتمندی مشتريان بعنوان اولين هدف و توسعه بازار های خود با محوريت افزايش توان فنی و بهره گيری از تكنولوژی های روز دنيا قرار داده است. رهبری در حوزه بازار قطعات رودری، طاقچه عقب، عايق های صوتی و حرارتی امكان توسعه بازار های خود را در ديگر قطعات تزئينی خودرو نمايان ساخته كه از آن جمله می توان ورود به بازار قطعه استراتژيك داشبورد خانواده پژو اشاره نمود.


از اهم برنامه های آتی واحد فروش گروه صنعتی برنز

ورود به بازار قطعات داشبورد و رودری خودرو رنو ساندرو
ورود به قطعات پروژه های SP100 و Z100
ساينا 232 مربوط به گروه خودرو سازی سايپا
قطعات جديد خودرو های دنا ، رانا و خانواده پژو برای گروه صنعتی ايران خودرو اشاره نمود .


پروژه های انجام شده

شامل كليه محصولات توليدی گروه صنعتی برنز
توليد ورق ژئوممبرين


پروژه هاي در دست اقدام

داشبورد پژو پارس و 405


پروژه های آتی

رودری و داشبورد ساندرو، sp100، z100، ساينا 232 دنا و رانا
ورود به بازار توليد قطعات غير خودرويی


نمودار روند فروش شركت در سال های (1396-1382)
برنز در خودروی شما
کیفیت ما معرف ماست
تحقیق و توسعه
کیفیت ما معرف ماست
تحقیق و توسعه
چشم انداز برنز
Bootstrap Slider

گروه صنعتي برنز با تكيه بر خانواده بزرگ صنعتي خود يكي از بزرگترين و پيشروترين شركت هاي توليد كننده در صنعت قطعات تزييني و تكميلي انواع خودروهاي توليدي شركت هاي معظم ايران خودرو و سايپا مانند "داشبورد انواع رودري، طاقچه عقب و عايق حرارتي و صوتي " و ورقهای پلی اتيلن سنگين (ژئوممبران) در كشور به شمار مي رود.